Sæson 2018
Sæson 2018 er i gang - den første afdeling af Yokohama Mesterskabet på Sjælland, blev desværre aflyst i sidste øjeblik og bliver istedet kørt i Ejby d 17 06.
Første afdeling blev istedet kørt på Avedøre Holme hvor vi endte på en 2. plads i klassen.
Sæsonen for vores vedkomne bliver lidt blandet løb i Øst og Vest. Vi fortsætter i år samarbejdet med KM Svensson Motorsport og lejer en bil derfra.
Året bliver derfor kørt i en Ford Escort, men skifter til den historiske klasse i stedet for KRB klassen
Vores Opel Manta har fået ny ejer og bilen er afleveret og er i gode hænder
Det er også blevet til en tur til Sverige, Lille Mats hvor vi vandt vores klasse
Resultater 2017
- 2. plads yokohamamesterskabet øst
- 22 04 18 - Avedøre Holme
- 17 06 18 - Ejby Industri
- ?? 18 - SAS - endnu ikke oplyst
- 26 08 18 - Rødby Havn
- 22 10 18 - Fredericia - Finale
Yokohama mesterskabet øst
- 07 04 18 - Kongensbro
- 19 05 18 - Horsens
- 24 06 18 - Ringkøbing
- 15 09 18 - Nysumbanen
